Minu taust ja lugu

Minu professionaalne taust

Mina olen Katri – turundusstrateeg ja praktik, kellel on üle viieteistkümne aasta kogemust turunduse ja müügi juhtimises ning tootearenduses. Olen töötanud nii suurtes rahvusvahelistes organisatsioonides kui ka Eesti ettevõtetes ning juhtinud turundust, müüki ja tootearendust erinevatel tasanditel. Minu vastutada on olnud mitmete tuntud toiduainebrändide nagu nt Felix, Põltsamaa, Salvest, Põnn või Gustav strateegiline juhtimine. 

Olen juhtinud tiime, koordineerinud koostööpartnereid, viinud ellu edukaid lansseeringuid ning loonud turundus- ja müügikampaaniaid, mis toetasid nii brändi kui jälgisid alati müügieesmärke. Lisaks olen loonud ja vedanud ka omaenda brändi Karloova, mis on andnud mulle praktilise kogemuse ettevõtjana. Läbi kogemuste on mul kujunenud terviklik vaade, kuidas turundus töötab ja milline roll on sellel ettevõtte kasvule ja kasumlikkuse toetamisel.

Minu lugu

Brändilugu on sündinud minu isiklikust teekonnast ja huvist mõista, kuidas organisatsioonid toimivad. Mulle on alati pakkunud huvi tervikpildi mõtestamine – kuidas ettevõtte väärtused, visioon ja missioon saavad nähtavaks läbi teadliku brändistrateegia. Olles läbinud ka organisatsiooni süsteemse õppe, on see aidanud mul sügavamalt mõista ettevõtte sisemisi seoseid ja meeskondade toimimist. Usun, et ettevõtte kasv on orgaanilisem ja suurem siis, kui on selgus kõikidel tasanditel – nii stateegias, töötajates kui ka igapäevastes otsustes. Minu tugevus on oskus näha tervikpilti ja brändi läbi kliendi silmade. Kui ettevõtte sees on keeruline tajuda, kuidas bränd tegelikult mõjub, siis mina aitan selle pildi selgemaks teha.

Minu lähenemine

Lisaks strateegilisele mõtlemisele panen käed külge ka igapäevatöös. Suudan luua kujundusi (Adobe Illustrator, Canva jne), sotsiaalmeedia sisu ja turundusmaterjale, uudiskirjasid, tasulisi reklaame (Meta, Google Ads), kodulehti (Wordpress, Voog põhjadele), suhelda partnerite ja meediaga – tegevusi, mida tihti tuleb sisse osta. See tähendab, et saan olla partner, kes aitab korraga hoida suurt pilti ja teha ka praktilise töö ära.

Usun, et turundus peab olema aus, järjepidev ja kliendikeskne. Kui need kolm põhimõtet on paigas, sünnivad ka tulemused – olgu tegemist väikeettevõtte või suure organisatsiooniga.

Rohkem minu tööalasest taustast ja kogemustest